Thursday, August 2, 2012

Kuliah Agama di tonton.com.my

Cara Daftar tonton.com.my

Ikutilah rancangan kuliah-kuliah agama di TV9 dan TV3 untuk menambahkan pengetahuan ilmu agama anda. Antara kuliah-kuliah menarik yang boleh diikuti adalah  seperti di bawah ;


Ramai orang mengadu tak boleh nak daftar tonton.com.my dari lamaan ini. Memang pun saya pun cuba memang tak boleh tak tahu apa sebabnya. Tapi bila saya cuba daftar  dari laman TV9 di http://www.tv9.com.my/  , hasilnya Berjaya dan boleh tonton rancangan yang ‘miss’ di TV3, TV9 dll.

Cara Daftar di TV9 ikuti langkah-langkah berikut ;

Langkah 1 : Sila ke laman web TV9 di pautan  http://www.tv9.com.my/
Anda akan lihat laman web TV9 dipaparkan seperti di bawah.
Sila KLIK ’Register’ untuk pendaftaran baru.

Langkah 2 : Selepas itu anda akan dapati paparan seperti di bawah. Isikan butiran maklumat-maklumat yang diperlukan untuk pendaftaran baru. Seterusnya KLIK `Submit’.
  
Langkah 3 : Selepas itu sila buka e-mail anda. Sebagai contoh dibawah saya guna google mail. Ikuti arahan dalam e-mail dan KLIK pautan yang diberikan seperti yang diarahkan untuk AKTIFKAN akaun anda.

Langkah 4 : Akhir sekali laman web TV9 seperti di bawah akan dipaparkan dan penyataan `Your registration was completed successfully’ .

Dengan Itu Akaun tonton.com.my anda telah AKTIF dan anda boleh login di laman pautan  http://www.tonton.com.my/  untuk menonton rancangan KULIAH AGAMA kegemaran anda.

 SEKIAN, SELAMAT MENCUBA DAN BERJAYA.



CERMIN MATA TERAPI D'Mata
RM35.00 SAHAJA  (Termasuk Pos Laju)
Untuk Maklumat Lanjut / Tempahan / Pembelian
SILA KLIK IKLAN DI BAWAH

No comments:

Post a Comment